SPOTS SOCIAIS

Estes spots sociais foron feitos polos alumnos de Cultura Audiovisual como exercicio de creación  unha vez estudiadas e analizadas as estratexias que utiliza a publicidade para manipular os nosos comportamentos e hábitos de consumo.

Pareceunos interesante aplicar estas estratexias ao ámbito da educación en valores e neste caso promovendo o coidado do noso medio ambiente e a igualdade de xénero no traballo.

Advertisements

9 comentarios en “SPOTS SOCIAIS

  1. A ver se temos sorte e gañamos algún premio. Pero se se van a apuntar os que quedaron de segundos en Ourense eu non vou a velo eh! 🙂

  2. Penso que calquera dos dous spots feitos, son merecedores dalgún premio, xa que ademáis de levar o seu traballo pensalos e realizalos para que o publico lle gustara enfocan moi ben o mensaxe que se quere transmitir. E non son tan aburridos como o primeiro e o segundo de Ourense.

  3. Penso que as duas curtas son merecedoras de premio xa que a mensaxe que queren transmitir chega dunha forma moi clara.
    O primeiro spot dinos toda a mensaxe só cun plano, polo que para o espectador é mais impactante e capta mellor a idea.
    O segundo spot utiliza variedades de planos, pero transmite de igual maneira a mensaxe, que é o importante destes anuncios.

  4. La verdad es que creo que quedaron los dos bastante bien, sobre todo teniendo en cuenta que algunos hemos empezado este año. El primer spot creo que tiene tanta fuerza por su simplicidad y el segundo por el mensaje que quiere transmitir.
    Dejando al margen si se merecen o no premio, creo que todos los que participamos en la realización del spot hemos profundizado en estos temas, temas que a pesar de estar a la orden del día siguen siendo un problema en nuestra sociedad.

  5. Está claro que non fai falla empregar nin medios nin guións revirados para dicir algo con moita potencia de significado. Moi boas ideas son o que fai falla. Parabéns.

  6. Cortos, con mensajes directos, buenos ejemplos para reflejar temas de actualidad que nos afectan. Sin rodeos atacan directamente la idea que quieren plasmar.

  7. Parabéns a todos. Eu acabo de ver o resultado por primeira vez e gustoume moito. Graciñas por deixarme participar no experimento 🙂

Os comentarios están pechados.